אל תתפסו בלי כרטיס ביקור. אתם עלולים להפסיד הזדמנויות עסקיות. מדוע?
כולנו במכירות: בעל עסק, מנהל שיווק, עצמאי, איש מכירות. כמובן – כולם מוכרים. ואין לדעת מתי תבוא הזדמנות לפגוש בדיוק את לקוח המטרה המתאים. יום חמישי בערב, אתם בוחרים עגבניות בסופרמרקט, פונים להכניס את השקית לעגלה ומקבלים ברכת שלום ממישהו העומד לידכם – ומי אם לא לקוח מטרה שלכם.
מה תתנו לו אם אין עליכם כרטיס ביקור? אתם יושבים בבית קפה ובמקרה פוגשים מישהו שיכול להפנות אליכם לקוחות. האם המפית הלבנה היא הפתרון?
אני קורא לזה "האנטנות". כל מי שמוכר משהו, צריך זוג אנטנות (בד"כ מאחורי האוזניים) המשמשות לאיתור הזדמנויות.
מה צריך להיות בכרטיס כדי שיהיה כלי שיווקי אפקטיבי?
אני נוהג לאמץ גישה פשוטה: מי שעומד מולי, מי שנכנס לאתר שלי, מי שנחשף לחומר השיווקי שלי – אינו מכיר אותי. ולכן אני פונה בשפה המנסה להעביר את המסר שלי. ואם בצד השני נמצא מישהו מוכר, אז אולי הוא קיבל מידע שהוא כבר יודע. לא אסון. אני בעד להוסיף משהו מעבר לפרטי התקשורת הרגילים, סלוגן או 2-3 דברים שאתם עושים, כך שאם מקבל הכרטיס יבחון אותו לאחר זמן, הוא יוכל לקבל תמונה ברורה עליכם, עיסוקכם, וערך מוסף שלכם. אם יש לכם נציגי מכירות או נציגי שירות – ציידו אותם בכרטיסי ביקור. זול, מהיר ואפקטיבי.
דני קרני יועץ שיווק – למען הכפלת הכנסתכם
דני קרני יועץ שיווק